keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Tilinpäätös 2013

Vielä muistellaan vanhoja, eli mennytta vuotta. Eilen jo totesin facebookissakin että mahtaako hormooneista johtua mutta en muista menneestä vuodesta mitään negatiivista! ;)
Vuosi sitten kirjoitin vuodesta 2012 ja ihmettelin miksi se ei tuntunut miltään. Ja syyksi analysoin sen että oli eka vuosi neljään vuoteen etten ollut raskaana tai synnyttänyt. No menneenä vuonna "taas" tehtiin molemmat :)
Poikahan se menneestä vuodesta on tietenkin eniten mielessä tällä hetkellä, vaikeeta olisikaan tissitakiaista unohtaa ;D Vuosi sitten en todellakaan osannut arvata että meillä olisi 3 lasta! Toki se oli mun haaveeni ja olin miehelle pariin otteeseen vihjannut että että haluaisin kolmannen ennen kuin Lucinda täyttää 3vuotta! Mutta se että sain mieheni tähän suostumaan oli kyllä minulle suuri yllätys! Saa niin sanoa tai ei, niin sanon kuitenkin, että tiedän mieheni olevan nyt onnellinen ja juuri siitä syystä että tulokas oli poika. Mutta ihan sama tilanne se olisi ollut jos lapset olisi toisin päin, eli olisi ollut poikia ja nyt tyttö niin olisihan se ollut selvää että olisi ollut onnessani! Tähän se on hyvä lopettaa ;) Nyt on kumpiakin! Vaikkakin on ihan tosi haikeeta että Ee vauvoja enää. Mutta järki käteen! :D Ehkä mä sitten seuraavassa elämässä synnyn lestadiolaisäidiksi!! ;D :D

Vuodesta on myös mielessä 3 kummipyytöä ja 3 kummipoikaa. Se on minulle todella iso kunnia <3 Yhdet ristiäiset on vielä edessä kahden ja puolen viikon päästä. Kivaa, tavata tämäkin pieni Herra :) Ja alkukeväästä pääsen juhlimaan ekoja 1vee synttäreitä! En mä tiedä onko siellä juhlia mutta toki kummitäti ryntää kylään oli kutsutta tai ei ;)

Tytöthän ne on kasvanut, vanhimmalla hämmästyttäviä ajatuksia ja nuoremmalla kamala 3 vee uhmaikä. Välillä leikkivät sovussa pitkiäkin aikoja ja välillä vaan tapelevat. Piirtämään ovat kumpikin oppineet hämmästyttävästi! Palapeleja ja lautapelejä tehtäisiin vaikka koko ajan! Samoja harrastuksia jatketaan mitä syksyllä aloitettiin.

Käsityö puolella kulunut vuosi on ollut hmm... no itelleni en ole neulonut kuin kahdet sukat. Ommellut pari kassia ainakin. Tytöille olin vissiin tehnyt vaan pipoja :D Pienille pojille olin neulonut jotain... askarteluja oli erilaisia ja niistä olen kyllä eniten tyytyväinen tuohon kuvapuuhun!

Leon on huomenna ja 3vkoa, olen yhdet sukat kokoa 45 kerennyt tässä neulomaan. Kuvaa en huomannut ottaa, annoin ne jo appiukolle mukaan! Hirvee into olisi neuloakin, outoa, silllä yleensä synnytyksen jälkeen on mennyt useampi viikko ettei ole kiinnostanut ollenkaan. Nyt tosin aika on todella rajallista ja on myös liikkeelle sellaista väsymystä ettei puikot pysyisi kädessäkään!

Joulunpyhien jälkeen käytiin koko perheen voimin Tietomaassa, oli ihan ok paikka. Kertoo tosin aika paljon siitä minkä ikäisille se on tarkoitettu kun alle 6 veet pääsi ilmatteksi, eli äidistä ja isistä meni maksu :D Yllättävän hyvin Casandra jaksoi siellä touhuta.
Isi ja Casandra vuoristorata-simulaattorissa! Tyttö oli aivan innoissaan vaikka miehen kanssa luultiin ekaksi ihan muuta ja tutkittiin että saako sen hätäkatkaistua ja pah! Tyttö halusi uudelleen!!
Samalla reissulla käytiin näyttämässä isomummolle pojanpojanpoikaansa <3


Prinsessakorut on ollut kovassa käytössä!
Uusista petivaatteista oltiin innoissaan! Kiitos vaan joulupukeille! (kummitädeille)
Hamonen oon ihana, tästä ehdottomasti tulee uusi suosikki! Kiitos joulupukille! (kummitäti)

Pieni mies viihtyy onneksi hyvin turvakaukalossa, ainakin toistaiseksi. Nukkuu matkat.
Nigella teki tv:ssä kakkua jota minunkin oli saatava :P Vähän muokattuna.
Nigellan versiossa keksi pohja, tuorejuustoa ja lemon curdia ja päälle iso kasa tuoreita marjoja. Mun versiossa oli piparipohja, 600g philadelphiaa ja purkillinen lime curdia ja 160g valkoista suklaata sulatettuna, 3 liivatetta. Päällä vähän surullinen nonparelli koristelu! Mutta hyvää oli :P

Ihanaa vuotta 2014!
-Suvi- 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti