maanantai 29. huhtikuuta 2013

Vappuakin...

Aika menee nyt jotenkin kamalaa vauhtia... Taas tarttis vuorokauteen lisää tunteja että jonkin energia pistoksen, plaah. Mutta onhan tässä 3 viikon aikana jotain tehtykin...
Sain äidiltäni "perintönä" vohveliraudan :) Yhtenä sunnuntaina sitten teinkin aimo kasan vohveleita! Nam! Kelpas perheelle ;)

Casandran kanssa käytiin Hulluilla päivillä ja herkuttelemassa prinsessaleivoksilla!
Stockalta löytyi angry birds-potkulaudat :D
Pitihän minunkin saada "missoni-huivi", mä olen tällä hetkellä ihan rakastunut keltaiseen!
Virkkasin myös itelleni laukun, sain sen heti käyttööni ristiäisiin!
Minusta tuli siis lauantaina kummitäti <3 Ylpeä kummitäti ja pieni hurmaava kummipoika!
Höpöhöpsöt ristiäismeiningeissä!
Askarreltuakin on taas tullut!
Tosin yleensä kun minä aion alkaa askartelemaan tulee tytötkin että mekin halutaan niin siihenhän se oma askartelu sitten meneekin! :P
Akvaariot askarreltiin sitten yhtenä päivänä!

Mun oli pakko saada askarrella vappuhuiskuja! :D Tuli kyllä varmasti kalliimmaksi kuin kaupasta ostetut!!
Sitten mä olen tälläisiä väkertänyt, näistä lisää myöhemmin! :)

Jotain olen yrittänyt laittaa kasvamaankin! Ja yllättynytkin kun esimerkiksi basilikan taimet alkoi kaikki kasvamaan, no eihän se vielä tae ole että "isoiksi" saakka kasvetaan!
Hauskaa vappua!

-Suvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti